tisdag 2 mars 2010

Hemlispaket nr 3



Åh, igår kom mitt tredje Hemlispaket med en massa fint! Tack snälla Camilla för alla fina saker du sänt mig, jag har verkligen blivit så glad varje gång jag öppnat paket från dig! Denna gång fick jag 3 nystan med Drops Baby merino som nog kommer bli en liten babykofta tror jag, 2 härvor med spännande vitt pälsgarn med små kristallplattor i, en handgjord vit choklad (mums!), ett paket med smörkola kaffe (mycket spännande!) och små blommor som jag misstänker att man kan sy på sina stickade alster. Och sist men inte minst fick jag en jättefin efterrättsbok "Syndigt gott" med många goda recept och fina bilder! TACK, TACK, TACK!!!

Blockade min Citron i helgen och den blev riktigt fin. Även om jag nog skulle gjort den lite större ändå eftersom jag gillar att svepa mina sjalar ett varv runt halsen istället för att ha dem över axlarna. Får bli till nästa Citron.

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt paket och en vacker citron! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Det har varit ett stort nöje att skicka paket till dig. Det har varit mer spännande att vänta på dina "paketöppningar" än få de egna paketen. Nu väntar jag med spänning på baby... lycka till

    Kram Camilla

    SvaraRadera